REMASTERING
Dla Art in General Golec i Czekalska przygotowali prototyp Avatara III. Plastikowa rękawica z ukształtowaną w formę kuli łapką
 jest zaplanowana do dystrybucji z licznych i łatwo dostępnych podajników. Jest tańszą, supermarketową wersją poprzednich 
 Avatarów I i II, skierowanych wyłącznie do zamożniejszych konsumentów. Łatwy do zdobycia, Avatar III będzie narzędziem 
 osiągalnym  dla każdego. Instalacja Golca i Czekalskiej w 4th Floor Gallery została zaprojektowana jako czysty biały sześcian. 
 Uważniejszy widz mógł dostrzec obok poliestrowego odlewu Avatara III jakieś tajemnicze, miękko ukształtowane otwory w ścianach
  galerii. Odlane w gipsie i widoczne dla patrzącego tylko z zewnątrz, miały gładkość i kształt, który wydawał się przywoływać 
  ludzkie ciało, lub jakąś inną żyjącą formę. Kształt wkręcał się miękko w strukturę ściany i podobno miał jakieś wnętrze, 
  które małe zwierzątka lub owady mogły wybrać jako schronienie. 
  
Fragment tekstu Anety Szyłak do wystawy Remastering, maj-czerwiec 2002, Art in General, Nowy Jork
cały tekst

  
Avatar Bio/Logical II, Klara podczas wystawy            Avatar Bio/Logical II, Sophie & Daisy podczas wystawy

 
Implant IHS (Insect Home System), Sophie i Daisy podczas wystawy